środa, 8 stycznia 2014

Wiem, że trochę przegięłam nie zaglądając na własnego bloga od kilku miesięcy , ale ilość pracy totalnie ograniczyła mój czas. Nie chciałam wstawiać na szybko beznadziejnych i nie przemyślanych postów żeby cokolwiek napisać, jednak planuję się poprawić.

W związku z powyższym, na dziś przygotowałam niespodziankę - stylizacje jakich jeszcze nie było, a mianowicie stylizacje mojej Córeczki Nadusi!! :) Uwielbiam ubrania, uwielbiam się nimi bawić łącząc różne style .. ale nie sądziłam, że największa radość sprawi mi ubieranie tak małej i najcudowniejszej na świecie Istoty - mojej Nadinki!!:)


NO TO CZAS START - MAM NADZIEJĘ, ŻE SIĘ SPODOBA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)



Stylizacja jesień/zima - lekko, ciepło, mięciutko - sweterek - tunika- idealny do biegania po domu ;)




Stylizacja wiosenna - lekko, zwiewnie i kwiatowo:) Nie tylko w różowym Dziewczynki mogą wyglądać jak Laleczki!



Stylizacja jesień/zima - oficjalnie , ale lekko i uroczo:) Śliczna szara sukienka, przełamana różową koszula w wiecznie modną krateczkę:)



Stylizacja jesień/zima - ciepłe spodnie dresowe w połączeniu z eleganckim sweterkiem - na spacerek idealnie !
 

Mam nadzieję, że te kilka stylizacji podarowało Ci uśmiech na twarzy!! Nie namawiam do  pozostawienia komentarza, jednak jeżeli, któraś ze stylizacji jest beznadziejna , bądź bardzo się spodobała - będę ciekawa Twojej opinii:) 
Pozdrawiam i wracam wkrótce !!!

3 komentarze:

  1. Piękna ta nasza dziewczynka… Super pomysł kochanie z tą stylizacją Naduśki…

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie dzieciątko ;d wszystko supeeer ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne stylizacje......... na przesłodkiej
    Nadusi!!!!!!! ;)

    OdpowiedzUsuń