wtorek, 23 kwietnia 2013

:)

Kochani..
Trochę się ostatnio opuściłam w pisaniu, ale już się tłumaczę;) Po pierwsze- miałam mnóstwo pracy, a w wolnej chwili czas poświęcałam mojej Córuni. Po drugie - nie miałam przez tydzień komputera - masakra;p
No dobra to przechodzę do sedna sprawy. Już niedługo ukaże stylizacje artystyczne. Co to znaczy?? hmm.. Obserwując moje Koleżanki i Kolegów z pracy, gęba sama mi się uśmiecha. Jak wiadomo każdy Artysta jest Indywidualistą. Niby nic nadzwyczaj , a jednak ( zapewne nie zdają sobie sprawy) inspirują mnie. Jak już wcześniej napisałam (przyznając się) jestem zakupoholiczką. Dla niektórych może się to wydawać próżne, ale co ja poradzę na to,że dużo lepiej się czuję, jak mam coś nowego, coś kobiecego, czasami sportowego, innym razem: kolorowego, pastelowego, czarnego, szarego, vintage, coś w paski, w kratkę itd.. no tak już jest. Dlatego właśnie zaprezentuje Wam w najbliższym czasie stylizacje artystyczne ( być może coś swojego również wstawię), a tym czasem wrzucam jedną fotkę ze studia dubbingowego - czyli w swojej stylizacji codziennej... 
i idę spać:)
Dobranoc!!!!!



1 komentarz: